هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری ۶ مسابقه در شهر‌های مختلف کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری ۶ مسابقه در شهر‌های مختلف کشور برگزار شد و تیم‌های مدعی موفق شدند حریفان خود را شکست دهند.

تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند اصفهان در این هفته بازی نداشته و با قرعه استراحت رو به رو شده بودند.

نتایج کامل مسابقات هفته دوم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

منصوری قرچک صفر - مقاومت البرز ۳

تیم‌های فوتسال شهید منصوری قرچک و مقاومت البرز امروز به مصاف هم رفتند و در پایان تیم مقاومت موفق شد با نتیجه پر گل ۳ بر صفر از سد حریف خود عبور کند. این مسابقه به میزبانی شهید منصوری و در سالن هفتم تیر قرچک برگزار شد. این سومین شکست متوالی شهید منصوری در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر است و هنوز این تیم موفق نشده است بردی را به دست آورد.

شهروند ساری ۴ - کراپ الوند قزوین ۴

یکی دیگر از بازی‌های حساس هفته دوم، بازی تیم‌های شهروند ساری و کراپ الوند قزوین بود که در پایان این مسابقه جذاب و تماشایی، هر ۲ تیم به تساوی ۴ - ۴ رضایت دادند. این مسابقه به میزبانی شهروند و در سالن شهید سید رسول حسینی ساری برگزار شد.

سن ایچ ساوه ۳ - فرش آرای مشهد ۳

در دیگر بازی حساس امروز، ۲ تیم سن ایچ ساوه و فرش آرای مشهد در ساوه به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی جذاب و مهیج ۲ تیم به تساوی ۳ - ۳ تن دادند. فرش آرا تا دقایق پایانی بازی از حریف خود شکست خورده بود، اما با اخراج مهدی کریمی بازیکن ملی پوش تیم سن ایچ، مشهدی‌ها به بازی برگشته و توانستند نتیجه بازی را مساوی کنند. این بازی که به میزبانی سن ایچ و در سالن فجر ساوه برگزار شد در حضور میشائیل پطروس، مربی دروازه بانان تیم ملی فوتسال انجام شد و او عملکرد بازیکنان هر ۲ تیم را از نزدیک تماشا کرد.

ملی حفاری اهواز ۲ - راگای تهران ۴

در دیگر بازی مهم این هفته، تیم‌های فوتسال ملی حفاری اهواز و راگای تهران به مصاف هم رفتند و در پایان، شاگردان محمد کشاورز در تیم راگا توانستند با نتیجه پر گل ۴ بر ۲ حریف خود را شکست دهند. این مسابقه به میزبانی ملی حفاری و در حضور محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال در سالن امام رضا (ع) اهواز برگزار شد. تیم راگای تهران در ۲ هفته گذشته رقابت‌های لیگ برتر موفق به پیروزی شده بود و با برتری در مسابقه امروز، جمع برد‌های خود را به عدد ۳ رساند.

مجتمع فردوس قم ۵ - اهورای بهبهان یک

در دیگر مسابقه امروز، ۲ تیم مجتمع فردوس قم و اهورای بهبهان در سالن شهید حیدریان قم به مصاف هم رفتند و در پایان این بازی تیم مجتمع فردوس قم موفق شد با نتیجه پر گل ۵ بر یک از سد حریف خود عبور کند. این اولین پیروزی فردوس قم بعد از ۲ تساوی در رقابت‌های لیگ برتر است. همچنین زنجیر پیروزی‌های اهورای بهبهان با شکست امروز پاره شد.

کوثر اصفهان ۲ - ایمان شیراز یک

در آخرین مسابقه امروز، ۲ تیم بازار‌های روز کوثر اصفهان و ایمان شیراز در برابر یکدیگر صف آرایی کردند و در پایان این مسابقه، تیم بازار‌های روز کوثر اصفهان توانست با نتیجه نزدیک ۲ بر یک حریف خود را شکست دهد. این مسابقه به میزبانی بازار‌های روز و در سالن کوثر اصفهان برگزار شد و تیم کوثر اصفهان بعد از ۲ شکست اخیر، امروز بالاخره موفق شد اولین پیروزی خود را در مسابقات این فصل لیگ برتر به دست آورد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار